Obserwatorzy

niedziela, 11 marca 2012

Inspiracja na niedzielę - ciąg dalszy kartek wielkanocnych :-)

Witam!
Jak tylko zobaczyłam w sklepie wycinanki z zajączkami, stwierdziłam, że muszę je mieć - nie wiedziałam tylko po co ;-), ale spodobały mi się bardzo. Wczoraj do nich przysiadłam i... mając bardzo niewiele czasu udało mi się zrobić kolejne 4 kartki wielkanocne. Projekt jest prosty - wiem, ale myślę, że efekt końcowy całkiem fajny. Zresztą oceńcie sami:



Oczywiście oprócz kicajków nie mogło zabraknąć również Wycinanki - jajka DUŻE z odbitym na niej stemplem Pisanka przepiórcza DUŻA, a także wielkanocnego napisu. Na kopertach stempel metka wielkanocna.


Pozdrawiam serdecznie!
Viva

PS. Przypominam o wciąż trwającym naborze do DT StempelliKartoon!! :-)

2 komentarze:

aaa pisze...

Bardzo fajne szybko robiące się karteczki!!!

KLAUDIA-GR. pisze...

Świetne te zające :)