Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Nasze NOWE projektantki :)

Witajcie kochani!!!

Właśnie dzisiaj chce Wam przedstawić nasze nowe projektantki, zanim jednak do tego przejdę chcę WSZYSTKIM bardzo serdecznie podziękować, zaskoczyłyście mnie liczbą zgłoszeń, jestem pod wielkim wrażeniem tej ilości i Waszej chęci współpracy!!! 
DZIĘKUJĘ!!! 
Dzisiaj przedstawię trzy nasze nowe projektantki, w planie mam jeszcze powiększyć zespół o trzy osoby, które już niedługo będą o tym poinformowane, więc bądźcie czujne :) A teraz...

pragnę Wam ogłosić, że zespół projektantek zasiliły:


Asia Krupska w świecie blogowym znana pod pseudonimem Dziwolonk
sama Asia pisze o sobie tak:

Od roku pomieszkuję w Szczecinie, do którego przeprowadziłam się za moim wojskowym ‘prawiemężem’;) I pomalutku piszę sobie pracę doktorską;) Z ekologii:) I marzę o psie;) I bindownicy;D
Również ok. rok temu ‘wpadłam’ w scrapbooking i do tej pory mocno mnie trzyma i na pewno nie zamierza puścić;) Intensywniej zaczęłam tworzyć od ok. października zeszłego roku, kiedy to też założyłam bloga (dziwolonk.blogspot.com), jednak wcześniej robiłam także biżuterię, do tego zawsze coś sobie rysowałam i robiłam różne rzeczy ‘okołokraftowe’:) Najbardziej chyba lubię klimaty starociowe, trochę grunge’owe, ale też czasem nachodzi mnie i na chlapania, i na romantyczne kompozycje.
Bardzo lubię różne media, eksperymentowanie z technikami i formami. Jestem uzależniona od stempli i papieru!:) Niektóre stemple wycinam sama w gumkach lub w lino.
Ostatnio zauroczyło mnie tworzenie kartek. Uwielbiam też tworzyć tagi i trochę nietypowe notesy oraz alterować różne przedmioty. Lubię też małe formy, w których często przemycam moje poczucie humoru czy specyficzne spojrzenie na pewne sprawy. Generalnie staram się być otwarta i próbować wielu rzeczy, bo w moim przypadku najlepsze efekty wychodzą czasem z niespodziewanego:) Dlatego m.in. bardzo lubię wyzwania – bywa, że dopiero pewne ograniczenia – np. wytyczne wyzwań właśnie – wydobywają ze mnie prawdziwą kreatywność:) Ogólnie przebywanie w pełnej sympatii i megauzdolnionej (!) scrapowej społeczności dało mi dużego energetycznego i motywacyjnego kopa i to nie tylko na polu twórczym:) Sporo moich prac otrzymało wyróżnienia i wspaniałe komentarze, które spływają jak miód na moje serducho;) i utwierdzają mnie w przekonaniu, że to, co robię, jest coś warte i może sprawić (oprócz mnie!;) dużo radości innym osobom.

A tutaj kilka prac Asi








Irena Kowalczyk w świecie blogowym znana pod pseudonimem Rudlis
a tak pisze o sobie:


Bałaganiara z optymistycznym nastawieniem. Lubię prace zarówno w stylu vintage, retro, shabby chic, ale również simple & clean.
Ciągle szukam nowych rozwiązań, pomysłów.  
Pod swoje skrzydła przygarnął mnie 'Uhk', czasami coś dla niej zmajstruję jako DT. 
Prowadzę bloga od 2008r. a zaczynałam podpatrując Agnieszką- Mirabeel, Karolę oraz Agnieszkę Scrappassion.
No i miałam takie szczęście brać udział w Ogólnopolskim Zlocie  Scrapbookingowym w Krakowie w 2008r. gdzie były w/wym dziewczyny, od tego czasu wsiąkłam w scrapbooking do reszty.
Lubię też wykonywać kartki w innych technikach: iris folding, quilling, tea bags. 
Lubię wyzwania - dlatego na moim blogu najczęściej wstawiane są prace przygotowane na wyzwania, zabawy.

Kilka prac Irenki








Magdalena Pucia w świecie blogowym znana pod pseudonimem Tores
a sama pisze o sobie:


 Skrapuję od ponad sześciu lat, a scrapbooking jest dla mnie sposobem na zapisanie i zatrzymanie wspomnień - tworzę głównie skrapy i albumy ze zdjęciami moich córek, utrwalając chwile z naszego życia. Są to prace bardzo prywatne, nie robię rzeczy na zamówienie czy na sprzedaż. Lubię mini albumy, tagi, ramki, ostatnio bawię się też kolażem - natomiast zasadniczo nie robię kartek. Uwielbiam stemple, ćwieki, tekturki, ostatnio również naklejki i samoprzylepne taśmy ozdobne. Trudno mi powiedzieć, czy mam swój styl - kiedyś Oliwiaen określiła go mianem "odlinijkowy", ale od tego czasu wiele się zmieniło Nauczyłam się chlapać, mazać farbami i ogólnie bałaganić, a co :)

a tutaj kilka prac Magdy:




Dziewczyny!!! Cały zespół wita Was serdecznie w naszych progach stemplami i tekturą pachnących :) 
Jest to dla nas ogromny zaszczyt gościć Was tutaj! Czujcie się jak u siebie!
Mamy nadzieję, że bogato uraczycie nas swoimi pracami.

* projektantki zostały przedstawione w kolejności alfabetycznej pseudonimów, ciężko by mi było wybrać kolejność prezentacji, gdyż każda z tych kobiet jest równie utalentowana, miła, kochana, wesoła i twórcza !!!
- to takie moje usprawiedliwienie na koniec :)

Dziękuję za uwagę oraz raz jeszcze dziękuję wszystkim osobom, które zgłosiły chęć współpracy

A już jutro zapraszamy na PIERWSZE WYZWANIE Stempell&Kartoon pod kierownictwem naszej projektantki Marzenki!!! Koniecznie zaglądnijcie!!!

:*

6 komentarzy:

JaMajka pisze...

Serdecznie witamy, do zabawy zapraszamy :)

Dziwolonk pisze...

Dzięki jeszcze raz za ciepłe powitanie w Załodze!;)

Niebiesko_Oka pisze...

Cóż za utalentowany zespół!!!
Dziewczyny - z niecierpliwością czekamy na Wasze inspirujące prace :).

kasza pisze...

Serdecznie gratuluję dziewczyny. Duma mnie rozpiera, że Szczecin ma taką silną reprezentację.

Art_Dorota pisze...

Gratulacje dla całej uzdolnionej Trójki :)

Justt pisze...

gratuluję dziewczyny! Spodziewałam się tak silnej konkurencji, hahah :D