Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Kratka w nawiasach

Szalenie lubię wykorzystywać w swoich skrapach motyw nawiasu/klamry - bardzo ładnie zamyka on kompozycję pracy. Nic dziwnego, że wpadł mi w oko zestaw tekturek "Nawiasy" - w dzisiejszym skrapie wykorzystałam zarówno samą tekturkę (pokolorowaną tradycyjnie glimmer mistem) jak i "dziurę" w arkuszu po wyjętym kształcie - użyłam go jako maski, psikając przez nią tą samą mgiełką. W ten sposób mam nawiasy po obu stronach zdjęć - z lewej tekturowy, z prawej odbity na bazie.

A do stemplowanego tła dla tej pracy zainspirowała mnie kraciasta kurtka Zuzi - w Stempell&Kartoon jest stempelek w identyczną kratkę - "Tło Krateczka" :)



Tło jest raczej minimalistyczne (stemple Chmurki, Kratka i Gałązka oraz trochę glimmer mista), dodałam więc całkiem sporo chorągiewek ze ścinków (m.in. z papierów UHK Gallery), przyklejonych mocno warstwowo na gąbeczkach 3D.







Całkiem przyjemny wyszedł biało-turkusowy, chłodny skrap ze zdjęciami z zimnego weekendu - mam nadzieję, że okoliczności przyrody pozwolą i w końcu pojawią się jakiś tegoroczne zdjęcia naprawdę letnie!

Pozdrawiam
Tores-

1 komentarz:

Niebiesko_Oka pisze...

Toresie cudny scrap!
Ja nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię takie kałużowe zdjęcia. Prezentują się uroczo :).
Stempel kratka wygląda bardzo ciekawie, a już pomysł z psiknięciem lustrzanego odbicia - genialny!
Chorągiewki 3D - niesamowicie przyciągają uwagę ;P.
Aaaa... i dopiero po podpisie zorientowałam się, że to TY zrobiłaś tego scrapa :D.