Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

Mini art-journal

Art journal nie jest moją mocną stroną, więc żeby go sobie oswoić zaczęłam od małych form. Bardzo małych. Dokładniej rzecz biorąc - od ATC. Zasadniczo nie robię kart na wymianę, ale traktuję je jako malutkie poletko eksperymentalne, i przechowuję w specjalnym notesiku. Notesik właśnie się skończył, więc postanowiłam zrobić nowy.

Wymiary notesu to ok. 10x8 cm, okładka zrobiona z beermaty oklejonej papierem The Scrap Cake, a na okładce - tekturowy motylek - nie bardzo go widać spod koralików ;) :


Dla urozmaicenia tła użyłam stempla Romby, a między warstwy tekturki wkleiłam trochę gazy:


Do sprężyny, którą jest zbindowana całość, przywiązałam kokardki i małą metalową zawieszkę:


Karteczki wewnątrz notesu musiały być dość sztywne, jako bazy pod ATC - wykonałam je z rozmaitych kolorowych kartonów:


A skoro mam już bazę pod art journal, to mogę zająć się jej wypełnianiem :)

Pozdrawiam
Tores-

Wykorzystane produkty:

Papier TSC The Bright Side of Life

Papier TSC This Much Remains

Kolorowe kartony o strukturze lnu

Stempel Tło Romby

Motylek z zestawu Motylki Pełne






2 komentarze:

JaMajka pisze...

Pięknie ozdobiłaś tego motylka, całość aż błaga, żeby tworzyć i zapełniać :)

rudlis pisze...

Piękną bazę przygotowałaś :)