Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Słonecznie i ciepło

W środku zimy, dla odmiany, odrobina wakacyjnych wspomnień - na nie zawsze jest dobry czas :)

Na ciepłym, żółtym tle umieściłam zdjęcia moich dziewczynek siedzących nad basenem - z błękitem wody ładnie komponuje się też zieleń i pomarańcz, których użyłam jako dodatków:


Tekturki tym razem pomalowałam ecolinami na jasne, optymistyczne kolory:


Ten kształt z zestawu Wiosenne niezapominajki może być albo kwiatkiem, albo słoneczkiem, a może jeszcze czymś innym?


Jak patrzę na tego skrapa, to od razu robi mi się cieplej :)

Pozdrawiam
Tores-

Wykorzystane produkty:

Zestaw tekturek Wiosenne Niezapominajki wzór nr 2
Klisza x4
Listki ażurek

1 komentarz:

rudlis pisze...

Cudny, słoneczny, energetyczny scrap!
No to się rozmarzyłam :)))