Obserwatorzy

niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień Dziecka :)

Jedyne takie święto w roku, które tak naprawdę świętować powinien każdy, 
choć niektórzy z racji swego wieku już tego nie robią, a szkoda! 
Ja tam dzieckiem byłam jestem i zawsze będę - dzieckiem moich rodziców :D 

Mało tego sama zaledwie 3 miesiące temu zostałam mamą, 
więc dziś świętuje też moja córeczka. 
Duma mnie rozpiera ... bo to naprawdę Anioł ... 
choć pewnie różki mi jeszcze nie raz pokaże ;)

A co by nie przedłużać życzę wszystkim dzieciom by ich życie 
było barwne i kolorowe i by zawsze - nawet gdy już dorosną -
 potrafiły czasem zapomnieć się i obudzić w sobie dziecko. 
Najlepszego kochani <3


I dla was, równie jak te życzenia, pełen kolorów 
i ekspresji scrap ze zdjęciem mojej córeczki :***



Wykorzystane materiały:

 

Pozdrawiam Ki :)


-----

Na koniec niespodzianka! Sklep Stempel&Karton z okazji 
Dnia Dziecka przygotował dla was rabat w wysokości 15%. 
UWAGA - kod "smyk" ważny jest tylko w dniu dzisiejszym do północy!


2 komentarze:

arelierbymary pisze...

Słodkie zdjęcie, a kolory śliczne :)

zosiurkowamuma pisze...

świetna praca! ciekawa kompozycja :)